Food

När jag stod och lagade lunchen idag och såg på när jag puttrade, så tänkte jag… jo, det ser ju gott ut! Så jag hämtade kameran och tog några närbilder, haha! Dagens lunch blev quorngryta med soltorkade tomater, purjolök och pesto. Till det tog jag pasta. 🙂

When I stood and made lunch today and watched it cook slowly, I thought… yeah, that looks yummy! So I fetched my camera and snapped a few close shots, haha! Today’s lunch was quorn stew with sundried tomatoes, leek and pesto. To that I had pasta. 🙂

IMG_2466

IMG_2468

Målade om naglarna idag på eftermiddagen, men jag fotar dem imorrn och visar då. 🙂 // I re-painted my nails this afternoon, but I’ll take photos them tomorrow and show then then. 🙂

Såg precis en trevlig notis från Polyvore också! // Just saw a nice notation from Polyvore too!

poly

Dagens låt: // Today’s song:

Leave a Reply

