Gone

Jag har tenta och en labbrapport som ska in nästa vecka, så hela den här veckan har jag bara suttit och pluggat. Idag åkte jag till Uppsala också så att vi (labbgruppen) skulle kunna skriva ihop allting. Nu är den klar! Ska bara korrekturläsas och sedan skickas in. 🙂

Allt som hände från mitten av september fram tills nu ska jag försöka sammanfatta så snart jag kan. Kommer en del bilder och lite annat. Tills dess kommer bloggen vara “död”, haha! Måste fokusera på tentan som kommer..!


I have an exam and a lab report to hand in next week, so during this whole week I have just been studying. Today I went to Uppsala so that we (the lab group) could finish writing and put everything together. Now it’s finished! Just has to be read through and then sent in. 🙂

I’ll try to summarize as soon as I can about everything that has happened since mid-September until now. There will be a couple of pictures and so. Until then, this blog will be ‘dead’, haha! Have to focus on the exam..!

Dagens låt // Today’s song

Lana Del Rey – Terrence Loves You

Dock har jag denna låt på huvudet just nu // But this is the song I have stuck in my mind for the moment:

Lana Del Rey – Serial Killer

Leave a Reply

