What I wanna do now

Hela dagen har jag varit ledig för att kunna plugga. Igår var jag också ledig, och då pluggade jag i KTH igen, men på vägen hem var det en sån strul med att komma hem så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Men jag kan inte fokusera, haha! Allting går väldigt segt idag. Får skylla mig själv om tentan går blä nästa vecka antar jag.

Vad jag vill göra nu är bara att krypa ned i soffan, tända ett ljus och titta vidare på Gudfadern 2.


I’ve been ‘free’ the whole day today for studying. Yesterday too, so I went to KTH/Royal Institute of Technology again, but there was so much trouble to come home afterwards, so I decided to study at home today. But I can’t focus, haha! Everything goes by so very slowly. I only have myself to blame if the exam goes bleh I guess.

What I wanna do now is to just chilling in the sofa, light up a candle and continue watching The Godfather 2.

pajamaset

Leave a Reply

