Happy New Year!

Det nya året har inte börjat än här i Sverige, men jag passar på att önska er alla ett Gott Nytt År nu för annars kommer det bli för sent och så kommer jag att glömma bort det. ^^’

Igår kväll och idag har jag underhållit mig själv med att plugga lite om lungans anatomi, mina små anteckningar syns nedan (inget revolutionerande, tyckte bara att mina skisser blev ganska bra så jag vill visa dem, haha! xD ), ska fortsätta med att gå igenom en annan föreläsning strax. Annars så har jag varit seg och halvt död idag (*host* mensvärk *host*), men det är bättre nu. 🙂

Funderar på om jag ska göra en lista på året som gått? Skulle det vara intressant att läsa? Eller ska jag bara skriva en lista för mig själv att läsa om ett år för att se vad som hände då?

Gott Nytt År!

cxkp6cvwkaik3cq

^ Japan

v Australia

cxkfdstwaaevbxa

The new year hasn’t arrived yet here in Sweden, but I’m taking this opportunity to wish you all a Happy New Year anyways before it gets too late and then I’ll forget about it. ^^’

I’ve been entertaining myself yesterday evening and today with studying a little about the anatomy of the lungs, my small notes can be seen below (sorry, only in Swedish, nothing revolutionary, I just thought my doodles were pretty good so I only wanted to show them, haha! xD ), I’ll continue with going through another lecture soon. Otherwise, I’ve been slow and half dead today (*cough* menstrual pains *cough*), but it’s better now. 🙂

I’m thinking about wheather I should make a list about the year that went by? Would that be interesting to read? Or should I just make one for myself to read in a year to see what happaned then?

Happy New Year!



IMAG1823

IMAG1824

IMAG1825

IMAG1826

Leave a Reply

