Today’s work

Idag har jag suttit och pluggat i princip hela dagen. Och vaknat sent, haha. ^^’ Idag gick jag igenom hudens anatomi och det endokrina systemet (som handlar en massa om hormoner 😉 ), och det kändes faktiskt ganska kul! Skönt, då kan jag fortsätta med det imorrn utan att skjuta upp det, haha. 😀

Nu på slutet (runt kl 21) kändes det ganska trögt, men så såg jag att en specialversion av BBCs “Sherlock” skulle sändas i Storbritannien så då kan man ju hoppas att den kommer sändas i Sverige också! ♥ “Sherlock” är sååå bra, synd bara att det tar så lång tid mellan varje säsong.

Dessutom såg jag att namnet på CL’s album som ska säljas i USA äntligen har släppts! “Lifted”! Är såå pepp på att få höra den, önskar CL verkligen all lycka, hon är så jädra talangfull. ♥

I alla fall. Postar mina anteckningar här nedanför precis som igår. 🙂 Önskar att jag hade en snygg anteckningsbok med gammal stil för mina anatomianteckningar, skulle kännas som att man är mycket smartare eller nåt, haha! Som typ den här! (Paperblanks är alltid så snygga ♥)


I’ve been sitting and studying today during pretty much the whole day. And I woke up late, haha. ^^’ Today, I read about the skin’s anatomy and the endocrine system (which is all about hormones 😉 ), and it actually felt pretty fun! Nice, then I can continue tomorrow without postponing it, haha. 😀

Now at the end (around 9 PM) it felt pretty slow, but then I read that a special episode of BBC’s ‘Sherlock’ will be airing in UK so I’m hoping that it will air in Sweden too! ♥ ‘Sherlock’ is sooo good, too bad it takes so long time between each season.

Also, I saw that the name for CL’s album which will be sold in the US finally has been revealed! ‘Lifted’! I’m soo excited to hear it, I really wish CL the best, she’s so freakin’ talanted. ♥

Anyway. I’m posting my notes below here, just like yesterday. 🙂 (Which means only in Swedish!) I wish I had a gorgeous notebook in an old look for my anatomy notes, it would feel like I’m much smarter than I am or something, haha! Like this one! (Paperblanks are always so fabulous ♥)

IMAG1827

IMAG1828

IMAG1829

IMAG1830


IMAG1831

IMAG1832

IMAG1833

Leave a Reply

