Clone Mimi!

mimi

Haha, jag letade efter nåt helt annat när jag fann den här länken och blev så nyfiken att jag bara behövde kolla vad det var för något. Den har egentligen ingenting att göra med min nuvarande kurs (tror jag? Vi har bara pratat om DNA, RNA etc hittils), men med alla ljudeffekter som bara är för härliga så måste man ju bara fortsätta!

Så om du är nyfiken på hur man kan klona musen Mimi, klicka här för att komma till “spelet”! Inga förkunskaper behövs, följ bara instruktionerna. 🙂


Haha, I was looking for something completely different when I found this link and became so curious, I simply had to check out what it was. It doesn’t really have anything to do with my current course (I think? We’ve just talked about DNA, RNA etc so far), but with all those fabulous sound effects, you just have to continue!

So if you’re curious about how to clone Mimi the mouse, click here to continue to the ‘game’! No previous knowledge is necessary, just follow the instructions. 🙂

Leave a Reply

