Blah blah blah

tumblr_ndtascrjc81te5ruso1_400

Jag tänkte att jag hade nånting intressant att skriva här, men nu kan jag inte minnas alls vad det skulle ha varit? Så varför fortsätter jag ens att skriva, haha? Det kommer bara vara svammel i det här inlägget.

Jag blev plötsligt så trött nu när jag kom hem. Igår var jag jättetaggad och pluggade jättemycket, tänkte fortsätta plugga nu ikväll, men… vet inte om jag ska göra det faktiskt. Och det är ingen idé att ta en power nap heller, för då kommer jag inte kunna somna på natten… Igår pluggade jag/gjorde skolarbete från 9:30 till åtta på kvällen, haha, jag var så motiverad på vägen hem, så jag bara fortsatte. Idag tänkte jag vakna lite tidigare och fortsätta (men är man vaken liiiite för länge och ser sista avsnittet av “War and Peace” så behöver man en sovmorgon hehe), men så blev det inte. Pluggtiden har hållt på mellan 10:00 och 17:00 idag, så det räcker nog. Orkar inte mer, fast jag har lite att ta igen… äsch. Får ta det en annan gång.

Två musiknyheter! Lana Del Rey släppte musikvideon till “Freak” (igår kväll enligt Kalifornisk tid/i morse Svensk tid) och Beyoncé kommer till Sverige i sommar! Jag vill SÅ gärna gå, kan typ tänka mig att gå själv om ingen vill gå med mig, haha! Frågan är bara var biljettpriset kommer att hamna på. Priserna till VIP-paketen ligger ute redan nu och de kostar minst 2000 kr – så nej tack. Det får bli en vanlig biljett i så fall. Men jag ska ju se Coldplay i sommar också, så jag får se hur mycket pengar jag kan spendera på saker…

Funderar på om jag ska skriva ett inlägg om prestationsångest. Kan det vara intressant att läsa om? Skriv gärna en kommentar så kanske jag blir inspirerad till att skriva en bättre text om ämnet, just nu är det bara en lös tanke som hänger fritt.


I was thinking that I had something interesting to write here, but I can’t remember at all what it could have been? So why do I even keep on writing, haha? This post will only contain twaddle.

I suddenly became so tired now that I’m home. Yesterday, I was super motivated and studied so much, I thought I would continue this evening, but… don’t really know if I should. And there’s no idea to take a power nap, because then I won’t be able to sleep during the nighttime… Yesterday, I studied/did schoolwork from 9:30 to eight in the evening, haha, I was really motivated on my way home, so I simply kept on studying. I thought I would wake up a little bit earlier today and continue (but if you’re awake a liiiiiittle bit too long and watches the last episode of ‘War and Peace’, then you might need to sleep in in the morning, hehe), but that didn’t happen. The studying time today has been going on between 10:00 and 17:00/5PM, so I think that’s enough for today. I don’t have the energy to do more, even though I do have some things to catch up… oh well. I’ll do that some other time.

Two music news! Lana Del Rey released the music video for ‘Freak’ (yesterday night according to Californian time/this morning according to Swedish time) and Beyoncé will comme to Sweden this summer! I SO want to go, I can go by myself if no one want to come with me, haha! The question is only what the ticket price will land on. The prices for the VIP-packages has already been told  and they cost at least 2000 SEK – so no, thank you. It’ll have to be an ordinary ticket then. But I’m going to see Coldplay this summer too, so I’ll have to see how much money I can spend on things…

I’m thinking about if I should write a blog post about achievement anxiety. Could it be interesting to read about? Do write a comment if you’d like, then I  might get inspired to write a better text about the subject, right now it’s just a loose thought.

 

Leave a Reply

