I’m not moving anywhere

Minns du förut när jag skrev att jag hade fått ett korridorrum i Flogsta? Nu tänker jag säga upp hyreskontraktet innan jag har flyttat in. Jag kom fram till att fördelarna med att stanna kvar där jag är nu är fler än att skaffa ett eget rum i korridor. Det känns bättre i slutändan, både miljömässigt och ekonomiskt tror jag. 🙂

Så var det med det! Men jag tänker fortfarande skriva en liten guide om hur det går till med att skaffa ett rum i Flogsta. 🙂

-—-—-—-—-—-—

Do you remember when I wrote that I got a dorm room for myself in Flogsta? Well, I’m gonna cancel the rental contract now before I’m moving in. I realized that the advantages with staying where I’m living at now are more than moving to a dorm room. It feels better in the end, both environmentally and economically I think. 🙂

So that was it!

2 thoughts on “I’m not moving anywhere

Leave a Reply

