Snaps

Tentan är skriven och nästa kurs har börjat. Jag känner på mig att det kommer vara den tuffaste under hela programmet, mentalt sett. Jag vet inte riktigt om jag vill skriva om den i bloggen, dessutom är den ganska kort så jag kanske inte hinner skriva så mycket.

Så jag bjuder på en massa bilder jag tagit de senaste veckorna. 🙂 Ena brorsans flickvän kom en helg och då passade vi på att gå på Skansen och ABBA museet. Det var kul! Man borde gå på museum oftare, tänker gå på ett här i Uppsala om jag har tid. Har tänkt på det en lång tid faktiskt, haha…


The exam is written and the next course has begun. I think it’ll be the hardest one of the programme I’m studying, mentally speaking. I don’t really know if I want to write about it in the blog, and it’s quite short so maybe I won’t have time to write so much about it.

So instead I’ll show you pictures I’ve taken the last weeks. 🙂 The girlfriend of one of my big brothers visited us one weekend and we went to Skansen (an outdoor museum about how Sweden used to looks like and zoo with Swedish and exotic animals) and the ABBA museum. It was fun! One should visit museums more often, I’m thinking of going to one here in Uppsala if I have the time to, I’ve thinking about that for a long time now, haha…

5 thoughts on “Snaps

  1. Verkar som några trevliga dagar där. Hoppas du hinner finna lite tid för dig själv i kursen också. Har själv en kurs verkligen tär på mig just nu så jag förstår känslan!

    Like

Leave a Reply

